op weg naar San Fransisco - Reisverslag uit Richardson Island, Antarctica van erik alexandra jurian en julia poldervaart - WaarBenJij.nu op weg naar San Fransisco - Reisverslag uit Richardson Island, Antarctica van erik alexandra jurian en julia poldervaart - WaarBenJij.nu

op weg naar San Fransisco

Blijf op de hoogte en volg erik alexandra jurian en julia

04 Augustus 2014 | Antarctica, Richardson Island

Vanmorgen vertrokken uit Westport ,we hebben er jammer genoeg geen mooi weer gehad. De temperatuur lag tussen de 12 en 18 graden en eigenlijk is het alleen maar mistig geweest, jammer hoor. Toch hebben we ons vermaakt. Vrijdag zijn we naar de Redwoods gereden en zijn we 3 keer door een boom gereden. 2 keer met de auto en een keer met een treintje op confusion Hill. Heel leuk erg vermakelijk en een leuk ritje in een treintje de berg op. Foto's volgen nog, het is niet uit te leggen. Wat ook zo bijzonder is, is dat het in de Redwoods 37 graden was en dat ook daar op verschillende plekken brand is. Erg jammer. Onderweg nog bij leuke plekjes gestopt en souvenirs gescoord. Ook heerlijk gegeten en pas na 18.30 waren we weer terug in west port waar het 14 graden was. 'S avonds gewoon zelf gekookt en rumickub gespeeld.(de dag er voor gesjoeld) Zaterdag naar Fort Bragg geweest en boodschappen gedaan en bramen geplukt 's avonds natuurlijk weer spelletjes. Zondag zijn we in mendicino geweest maar daar was het nog kouder en dan is het lang zo leuk niet. Dus snel naar Fort Bragg een Starbucks halen, hebben we gelijk ook even internet. Je wereld is klein met alleen mist en geen radio of tv en internet. 'S middags toch nog even op het strand geweest zeehonden gezien. Vanmorgen was het weer erg mistig ook in het binnenland duurde het lang voor de mist weg was. We hebben een stukje langs de kust gereden en de rest over de 101 we waren al om 14.00 uur in het hotel en mochten gelijk in de kamer. De gelijk het zwembad in en daarna gaan shoppen. Allebei een paar nieuwe schoenen natuurlijk jordans. Vanavond heerlijk gegeten bij the pork house hier naast de deur. De kinderen hebben nog even gezwommen en wij nog even het bubbelbad in. Morgen naar San Fransisco klein stukje we hoeven nog maar 10 mijl. Dan zit het er bijna op dan vliegen we donderdag weer naar huis. Voor Juul is het tijd, ze heeft een beetje last van heimwee verlangd naar pluis en oma en het zwembad thuis.

• 05 Augustus 2014 - 08:37

Chantal:

leuk jullie avonturen te lezen, jammer dat het er bijna op zit. Ben wel blij dat ik je maandag weer zie hoor Erik. Geniet nog even van San Francisco en een goede terugvlucht.

• 05 Augustus 2014 - 10:47

Diana Hage:

Hoi Alexandra, Erik, Jurian en Julia, wat een belevenissen. En je kan het ons wel vertellen wat je meemaakt en erover schrijven. Maar het daadwerkelijk zien en beleven dat kun je niet omschrijven, dat het onvergetelijk is, staat vast!! Genieten nog maar even Groetjes van ons

• 06 Augustus 2014 - 21:06

Margriet Haring:

Hoi Alex erik en jurian en julia
    Soms is het niet te bevatten wat jullie allemaal hebben gezien.Maar nu het er bijna opzit willen jullie wel weer naar huis?
    groetjes Margriet