op weg naar het yosemite - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van erik alexandra jurian en julia poldervaart - WaarBenJij.nu op weg naar het yosemite - Reisverslag uit Oakhurst, Verenigde Staten van erik alexandra jurian en julia poldervaart - WaarBenJij.nu

op weg naar het yosemite

Blijf op de hoogte en volg erik alexandra jurian en julia

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Oakhurst

vanmorgen vertrokken richting oakhurst waar we een hotel ( toevallig het zelfde als 7 jaar geleden) hebben geboekt vlak bij het yosemite. we hebben tijd genoeg en stoppen bij een heel leuk wegrestaurant zo leuk in gericht met oude spullen picknick tafels en een kaasboerderij we gaan een stuk verder ook nog even winkelen en zijn tegen half 2 in oakhurst we kopen broodjes en gaan naar het baselake om te picknicken en te zwemmen als we rond 5 uur in het hotel zijn duiken de kids en later ook wij het zwembad in. 's avonds eten we heerlijk in pop's familie restaurant en gaan daarna nog wat drinken met een collega van erik van uniport die toevallig ook hier is. morgen gaan we het yosemite in. we hebben er weer zin in.