dag 11 en 12 Los Angeles - Reisverslag uit Cajon Junction, Verenigde Staten van erik alexandra jurian en julia poldervaart - WaarBenJij.nu dag 11 en 12 Los Angeles - Reisverslag uit Cajon Junction, Verenigde Staten van erik alexandra jurian en julia poldervaart - WaarBenJij.nu

dag 11 en 12 Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg erik alexandra jurian en julia

24 Juli 2014 | Verenigde Staten, Cajon Junction

Gisteren dus aan gekomen in los angeles. wat een stad wat een drukte niet normaal. We hebben er bijna een hele ochtend over gedaan om bij santa monica beach te komen. En het was de moeite waard een prachtig strand een pier met atracties en prachtig weer. We hebben lekker even aan het strand gelegen en de kids hebben nog heerlijk gezwommen. Daarna een rondje over santa monica boulevard gelopen en een broodje gehaald bij de sub way, nog een leuke straatact gezien en naar het hotel. Ons hotel staat aan de andere kant van L.A de navigatie zegt ongeveer een half uurtje. prima goed te doen. Niets is minder waar meer dan ander half uur doen we er over. Mensen wat een auto's hier niet normaal. Het was de bedoeling dat we vandaag naar de universal studio's zouden gaan. Hebben vanmorgen besloten dit niet te doen. Reden 40 graden, minimaal anderhalf uur wachten per atractie en een veel te hoge intree. Dus vanmorgen richting Hollywood gereden, ook daar deden we 3 keer zo lang over door de drukte. Daar de walk of fame een stukje gelopen en als een echte toerist de hollywood toer gedaan. We werden 2 uur rond gereden in een open busje, wel met afdakje door alle straten van hollywood em beverly hills. Verschillende leuke optrekjes gezien van celebrities maar geen bekende acteurs of zangers tegen gekomen. Foto's gemaakt van de Hollywood letters en door de dure winkelstraten. Erg van genoten. tegen half 6 waren we weer in het hotel (drukte) lekker even gezwommen en vanavond gegeten bij BJ"s heerlijk was het. Morgen gaan we weer verder, laten we de drukte van L.A met zijn smog weer achter ons gaan op weg naar sequoia en kingspark.

• 25 Juli 2014 - 01:51

Yvonne:

Jeetje......leuk, maar wel inspannend allemaal denk ik....hierna heb je gewoon vakantie nodig.....hahaha