dag 7 - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van erik alexandra jurian en julia poldervaart - WaarBenJij.nu dag 7 - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van erik alexandra jurian en julia poldervaart - WaarBenJij.nu

dag 7

Blijf op de hoogte en volg erik alexandra jurian en julia

18 Juli 2014 | Verenigde Staten, Tusayan

Vanmorgen vanuit Las Vegas vertrokken richting de grand Canyon. Natuurlijk in Vegas eerst langs de pawnshop leuk om ff te zien, Jurian leuk t shirt gekocht en weer op pad . Boodschappen gedaan koelbox gekocht en hup op weg. Mooie route gereden, klein stukje route 66. Na de Grand Canyon doen we een langer stuk. Om even over 3e in het hotel, gelijk een nachtje er bij geboekt en even heerlijk ontspannen bij het zwembad. Wat een verschil, deze rust met de drukte en hectiek van new york en las Vegas. Morgen gaan we naar de grand Canyon zelf nu even een keer op tijd naar bed, morgen weer een dag.

• 19 Juli 2014 - 09:34

Yvonne:

Hallo daar luitjes, wat leuk zeg allemaal wat jullie allemaal ondernemen. Ja, die hitte he.........Nou hier ook tegen de 33 G aan......
    Ben weer benieuwd naar de foto' s hoor!
    Groetjes!!!!!!!

• 19 Juli 2014 - 22:20

Maritsa Van Nieuwenhoven:

Hoi luitjes,
    Wat hebben jullie het leuk zo te lezen!
    Jaydor is helemaal onder de indruk van de rode truck waar jurian mee op de foto staat.
    Prachtig vindt ie hem!!!
    Alweer een week van jullie vakantie voorbij! En al zoveel gedaan en beleefd. Leuk hoor.
    Nog 1 Dag werken en dan vertrekken wij ook. Saphira en jaydor hebben er zin in.
    Pa en ma komen ook nog gezellig 4 daagjes. Dat wordt lekker genieten met hen. Vieren we gelijk ray en mams haar verjaardag. Heerlijk hoor geen huis vol visite, maar gezellig met zijn 6jes.
    Vanuit een tropisch hellevoetsluis, wensen wij jullie weer veel plezier met jullie volgend avontuur. Liefs van ons. Xxxx