dag 3 - Reisverslag uit Harsenville (historical), Verenigde Staten van erik alexandra jurian en julia poldervaart - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Harsenville (historical), Verenigde Staten van erik alexandra jurian en julia poldervaart - WaarBenJij.nu

dag 3

Blijf op de hoogte en volg erik alexandra jurian en julia

14 Juli 2014 | Verenigde Staten, Harsenville (historical)

gisteren wilden we dus naar de rock helaas die was gesloten, dus gelijk intree kaarten geregeld voor vanavond. 20.50 uur, nu maar hopen dat het vanavond wel lukt. wel op time square geweest wat een mensen wat een lichten erg druk veel te zien de m&m shop met alle kleuren m&m de speelgoedwinkel met reuzenrad net zo groot als de v&d in rotterdam. vanmorgen met de metro naar de empire state building geweest, t was nog niet zo druk, dus binnen een uur waren we door alle controles en boven. ondanks een beetje mist toch heel mooi om te zien zo hoog en zo ver kunnen kijken we zijn erg benieuwd naar vanavond als het donker wordt op de rock. de middag grotendeels door gebracht in central park, helaas niet gefietst hadden we graag gedaan maar daar is het echt veel te warm voo ren je mag niet echt door het park fietsen alleen over de wegen die door het park lopen. wel erg schattige eekhoorntjes tegen gekomen en een lekker ijsje gegeten. na even in het hotel te zijn bijgekomen weer in de subway gestapt en bij de five guy's gegeten daarna helaas door de regen naar de rock en ook a regende het boven ook het uitzicht is en blijft fantastisch. morgen om 18,00 uur vliegen we al weer naar las vegas weer een ander avontuur te gemoet,

• 15 Juli 2014 - 08:49

Yvonne:

Hoi, leuk om elke dag jullie belevenissen te lezen. Veel plezier en goede trip naar Las Vegas. Groetjes, Yvonne

• 15 Juli 2014 - 09:28

Chantal:

Hallo allemaal leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken en geniet van de laatste dag New York..

• 15 Juli 2014 - 09:28

Chantal:

• 15 Juli 2014 - 14:03

Sandra:

ben weer bij gelezen leuk om te zien wat jullie allemaal doen. geniet nog even van Ney York en dan op naar Vegas. En de jackpot word gedeeld kan je je vast voorbereiden haha xxx

• 16 Juli 2014 - 08:34

Merel:

Lieve allemaal,

Ontzettend leuk om over jullie dagen daar te lezen! en ook erg leuk om de foto's te zien! De bewoners vinden de verhalen ook erg leuk! hele fijne reis naar Vegas en geniet ervan xxx

• 16 Juli 2014 - 17:36

Addy:

Hallo
    lieve allemaal.We reizen gezellig mee met met julli op deze manier.Heel leuk idee!
    De bewoners genieten er ook van. Nu op naar Vegas!!!! We kijken uit naar de evt foto's en verhalen.!
    xxxxxxxxxx