de voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van erik alexandra jurian en julia poldervaart - WaarBenJij.nu de voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van erik alexandra jurian en julia poldervaart - WaarBenJij.nu

de voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg erik alexandra jurian en julia

01 Juli 2014 | Nederland, Nederland

nog anderhalve week en dan is het eindelijk zo ver. Op 12 juli stappen we in het vliegtuig om naar New York te vertrekken. Deze wereldstad hebben we nog nooit bezocht maar stond al wel heel lang op ons lijstje. Na New York vliegen we naar Las Vegas, ook nog nooit geweest. We maken een mooi dagtocht naar de Hoover dam en na Vegas gaan we richting de grand canyon. daar vandaan vertrekken waarschijnlijk richting Los Angeles maar hoe en wat precies dat zien we wel. Het gaat nu echt opschieten na 7 jaar weer terug. We hebben er veel zin in. Nu de reispapieren nog binnen krijgen de laatste dingen regelen en niet te vergeten de koffers inpakken.